Van Ranstater naar Sjotorp - Reisverslag uit Sjötorp, Zweden van Dick Waard - WaarBenJij.nu Van Ranstater naar Sjotorp - Reisverslag uit Sjötorp, Zweden van Dick Waard - WaarBenJij.nu

Van Ranstater naar Sjotorp

Door: Dick en Lies

Blijf op de hoogte en volg Dick

21 Juni 2022 | Zweden, Sjötorp

Op 18 juni zijn wij Van Stollet met slechts 80 km verder gereden naar Ransater op camping Storangens. Hier kwam een groep van ACSI ( wij zijn er bijna). Nederlandse reisleiding met ca 14 Duitse caravans/campers. Leuk om te zien en tevens te besluiten hier niet aan mee te doen. Schitterende camping gelegen aan een rivier en prachtige wandelomgeving. Elke dag liepen we een mooie wandeling. Kortom genieten op deze camping welke werd gerund door Nederlands echtpaar,

Na 3 dagen in Ransater vandaag ( 21 juni) 150 km zuidelijker gereden naar Sjotorp. Een hele mooie camping aan een schitterend meer. Wij hebben een panorama plaats weten te bemachtigen en blijven hier tot zondag. Het midzomernachtfeest zullen wij hier op de camping mee beleven. Het is de meest belangrijke dag voor de Zweden met diverse tradities zoals het opzetten van een versierde boom, muziek en zang en vooral veel drank. Ach we gaan het meemaken. Keurige camping met kookgelegenheid, ruime douches en toiletten. Gaan de komende dagen nog wat tripjes maken in de omgeving

• 22 Juni 2022 - 17:14

Wil De Waard (moeder) :

Lieve vakantiegangers. Wat laten jullie ons weer meegenieten met prachtige foto's en verslagen ! Toevallig keek ik gisteravond even naar : We zijn er bijna, en dacht aan jullie. Kan me goed voorstellen dat je daar niks voor voelt want ik vind het ook een tuttig programma en zou er ook nooit aan meedoen. VRESELIJK !!! Enfin, ieder zijn meug, zullen we maar zeggen. Hier is het ook lekker warm en morgen tropisch. Maar binnen blijven en met koeling aan is het best uit te houden. Morgen buurvrouw jarig; zondag naar Mathijs en Sabrina en dinsdag Jos (buurman)jarig. Harry en Jennie zijn vandaag naar Turkije vertrokken; heb nog niet gehoord hoe of het op Schiphol is gegaan. Dit was weer zo'n beetje mijn "nieuws " Genieten jullie maar fijn !! Knuffel van mij mama